Rejestracja
Pomoc:
Numer karty
w tym polu proszę podać numer posiadanej karty
Hasło
w tym polu proszę podać hasło, które będzie służyło logowaniu się do konta
Potwierdź hasło
w tym polu proszę podać ponownie hasło, aby uniknąć błędów (tzw. "literówek")
w tym polu proszę podać swój adres E-mail
Potwierdź E-mail
w tym polu proszę podać ponownie adres E-mail, aby uniknąć błędów (tzw. "literówek")
PESEL (weryfikacja)
W puste pola proszę wprowadzić wybrane losowo przez system cyfry z Twojego numeru PESEL. Np. jeśli pola numer 2, 4, 5, 7 są puste wprowadź drugą, czwartą, piątą i siódmą cyfrę z numeru PESEL
Regulamin
przed wysłaniem formularza, należy zaakceptować regulamin
Test "reCAPTCHA"
przed wysłaniem formularza, należy prawidłowo rozwiązać test "reCAPTCHA"
Regulamin doładowania Bialskiej Karty miejskiej przez serwis internetowy
REGULAMIN
INTERNETOWEGO SYSTEMU DOŁADOWANIA ELEKTRONICZNEJ BIALSKIEJ KARTY MIEJSKIEJ
§1
Postanowienia ogólne
- Regulamin doładowania Bialskiej Karty Miejskiej (BKM) przez serwis internetowy, zwany dalej Regulaminem, określa warunki świadczenia usługi doładowania Bialskiej Karty Miejskiej przez serwis internetowy (drogą elektroniczną), a w szczególności warunki:
- Zawierania umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną;
- Ochrony danych osobowych Klientów;
- Korzystania z portalu internetowego Bialskiej Karty Miejskiej;
- Przebiegu procesu rejestracji Klienta i zakupu biletu elektronicznego;
- Realizacji usługi przeniesienia biletu elektronicznego na Bialską Kartę Miejską;
- Postępowania reklamacyjnego dotyczącego doładowań internetowych.
- Regulamin ma zastosowanie do usługi doładowania Bialskiej Karty Miejskiej za pomocą przelewu pieniędzy przez Internet. Usługa świadczona jest przez Miejski Zakład Komunikacyjny w Białej Podlaskiej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Białej Podlaskiej (21-500) ul. Brzegowa 2, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000300622, REGON: 060317256, NIP: 5372484178 (zwany dalej jako: MZK w Białej Podlaskiej Sp. z o.o.).
- W ramach usługi doładowania, Klient może przeznaczyć elektronicznie przelane środki finansowe na zakup biletu okresowego lub doładowanie elektronicznej portmonetki.
- W celu dokonania wyboru właściwego biletu lub doładowania elektronicznej portmonetki, Klient, przed dokonaniem przelewu internetowego, zobowiązany jest spełnić minimalne wymagania przeglądarki internetowej dotyczące obsługi płatności takie jak: obsługa HTML 5 oraz certyfikatów SSL, zapoznać się z treścią Regulaminu przewozu środkami publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez Miasto Biała Podlaska, obowiązującą taryfą opłat, oraz warunkami jakie należy spełnić, aby uzyskać uprawnienia do korzystania z ulg przy zakupie biletów komunikacji miejskiej w Białej Podlaskiej. Powyższe informacje są dostępne na stronie internetowej przewoźnika: www.mzkbp.pl., w siedzibie firmy oraz pojazdach MZK.
- Regulamin będzie udostępniany Klientom w sposób umożliwiający jego utrwalanie i odtwarzanie. Klient potwierdzi zapoznanie się z Regulaminem i jego akceptację poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w systemie doładowania Bialskiej Karty Miejskiej.
§2
Warunki zawierania umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną
oraz ochrona danych osobowych
- Klient, przekazuje środki przeznaczone na zakup biletu za pośrednictwem operatora płatności elektronicznych współpracującego z MZK w Białej Podlaskiej Sp. z o.o.. Usługa szybkiego przelewu świadczona przez operatora stanowi usługę drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U .z 2017 r. poz. 1219 z późn. zm.).
- Zawarcie umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną odbywa się poprzez wybraną przez Klienta przeglądarkę internetową, za pośrednictwem prowadzonego przez MZK w Białej Podlaskiej Sp. z o. o. serwisu internetowego www.bilet.mzkbp.pl umożliwiającego zakup biletu okresowego lub zasilenie elektronicznej portmonetki. Poprzez założone konto, klient jest w stanie sprawdzić historię wszystkich transakcji na zarejestrowanej karcie.
- Klient, w procesie zakładania i obsługi konta w systemie portalu Bialskiej Karty Miejskiej, dobrowolnie wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922, z 2018 r. poz. 138 z późn. zm.). Przetwarzanie danych osobowych Klienta w żądanym zakresie jest niezbędne dla realizacji usług określonych w § 1 ust. 1 Regulaminu, co realizuje przesłankę dopuszczalności przetwarzania danych osobowych określoną w art. 23 ust. 1 pkt. 3 ustawy o ochronie danych osobowych.
- Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych, MZK w Białej Podlaskiej Sp. z o.o. informuje, iż:
- Administratorem danych osobowych jest MZK w Białej Podlaskiej Sp. z o.o.;
- Celem przetwarzania danych osobowych jest ewidencjonowanie Klientów dla potrzeb obsługi systemu Bialskiej Karty Miejskiej w MZK w Białej Podlaskiej Sp. z o.o., pozwalające na stwierdzenie uprawnienia do korzystania z biletów bezpłatnych i ulgowych, identyfikacja Klientów korzystających z imiennej Bialskiej Karty Miejskiej, a także świadczenie usług wynikających z niniejszego Regulaminu;
- Zebrane dane będą przetwarzane do chwili zakończenia korzystania z Bialskiej Karty Miejskiej. Zakończenie korzystania z karty następuje poprzez złożenie na adres MZK w Białej Podlaskiej Sp. z o.o. oświadczenia w formie pisemnej o rezygnacji z korzystania z BKM;
- Klient posiada prawo do wglądu do swoich danych osobowych, do ich sprostowania oraz wniesienia pisemnego żądania wykreślenia ze zbioru danych;
- Dane Klientów nie będą przetwarzane poza wskazanym wyżej celem, w szczególności nie będą udostępniane osobom trzecim, z wyjątkiem podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa do żądania ujawnienia ww. danych.
§3
Warunki i zasady wydawania Bialskiej Karty Miejskiej oraz jej doładowania
- Warunkiem korzystania z usługi świadczonej na podstawie Regulaminu, jest posiadanie Bialskiej Karty Miejskiej wydawanej przez MZK w Białej Podlaskiej Sp. z o .o., będącej nośnikiem biletów elektronicznych w komunikacji miejskiej.
- Pierwszy bilet okresowy lub elektroniczną portmonetkę, Klient nabywa w dostępnych Punktach Obsługi Pasażerów (POP) MZK w Białej Podlaskiej Sp. z o.o. zlokalizowanych na terenie Miasta Biała Podlaska. Nie ma możliwości nabycia pierwszego biletu okresowego lub pierwszego doładowania elektronicznej portmonetki przez Internet.
§4
Proces rejestracji i zakupu
- Przed dokonaniem pierwszego doładowania Bialskiej Karty Miejskiej środkami na bilet okresowy, lub przed pierwszym zasileniem elektronicznej portmonetki za pomocą serwisu www.bilet.mzkbp.pl, wymagana jest rejestracja konta oraz podanie w formularzu rejestracyjnym następujących danych:
- Numer Bialskiej Karty Miejskiej;
- Hasło do logowania (min. 8 znaków, przynajmniej jedna mała litera, jedna wielka litera, jedna cyfra, jeden znak specjalny);
- Adres poczty elektronicznej;
- Numer PESEL w celu weryfikacji klienta (w przypadku obcokrajowców, którzy nie posiadają numeru PESEL należy skontaktować się z Administratorem Danych Osobowych w celu nadania kodu weryfikacyjnego).
- Do prawidłowego wykonania usługi, konieczne jest zaakceptowanie przez Klienta Regulaminu przy użyciu pola wyboru „Akceptuj”.
- Po otrzymaniu automatycznego e-maila potwierdzającego rejestrację, należy wybrać zamieszczony w nim link, w celu aktywowania swojego konta w serwisie MZK w Białej Podlaskiej Sp. z o.o..
- Każdorazowa zmiana Regulaminu będzie wymagała ponownej akceptacji.
- Klient może nabyć bilet okresowy lub elektroniczną portmonetkę po zalogowaniu się na swoim indywidualnym koncie. Do zalogowania niezbędne jest wpisanie numeru karty i hasła podanego przy rejestracji.
- Jednocześnie można przeprowadzić tylko jedną transakcję doładowania środków na Bialską Kartę Miejską.
- Zakup biletu okresowego lub doładowanie elektronicznej portmonetki, należy wykonać najpóźniej na 24 godziny przed planowanym terminem rozpoczęcia ważności biletu i odbycia podróży (doładowanie będzie dostępne w kasowniku do 24 godzin od prawidłowego dokonanie transakcji).
- W momencie prawidłowego zakończenia procesu płatności elektronicznej, Klientowi zostaje wysłane (na podany adres e-mail), potwierdzenie realizacji dokonanej transakcji. W ten sposób potwierdzone zostaje skuteczne dokonanie zakupu biletu. Wydruk potwierdzenia nie stanowi biletu i nie uprawnia do podróżowania środkami komunikacji miejskiej MZK w Białej Podlaskiej Sp. z o.o..
- W celu otrzymania faktury VAT za bilet zakupiony w ramach doładowania przez serwis internetowy, Klient powinien w terminie do 14 dni od momentu dokonania zakupu zgłosić się do Punktów Obsługi Pasażera lub do siedziby MZK w Białej Podlaskiej Sp. z o.o. z kartą, która została doładowana.
- Dostępność biletu okresowego lub elektronicznej portmonetki w pojazdach MZK, następuje w przeciągu 24 godzin od dokonania płatności on-line (po uzyskaniu potwierdzenia realizacji transakcji) i przeniesieniu na Bialską Kartkę Miejską zgodnie z §5 Regulaminu.
§5
Realizacja usługi przeniesienia.
- Warunkiem wykonania usługi przeniesienia, jest prawidłowe zrealizowanie transakcji płatności elektronicznej. Po 24 godzinach od zrealizowania transakcji tj. od otrzymania potwierdzenia mailowego jej wykonania, Klient może przenieść zakupiony elektronicznie bilet lub portmonetkę elektroniczną na używaną przez siebie Bialską Kartę Miejską i rozpocząć podróż.
- Usługa przeniesienia jest realizowana za pomocą oznakowanego kasownika w pojazdach komunikacji miejskiej MZK. Przeniesienie zapisu elektronicznego przy użyciu oznaczonego kasownika następuje poprzez:
- Dwukrotne naciśnięcie przycisku „S” na kasowniku;
- Wsunięcie Bialskiej Karty Miejskiej do kieszeni kasownika;
- Zakończenie operacji potwierdzone będzie komunikatem wyświetlanym na ekranie kasownika oraz sygnałem dźwiękowym;
- Nie należy usuwać karty z kasownika przed zakończeniem operacji, gdyż grozi to trwałym uszkodzeniem karty.
- Prawidłowe dokonanie elektronicznej płatności połączone z prawidłowym przeniesieniem biletu/portmonetki elektronicznej na Bialską Kartę Miejską, upoważnia Klienta do podróżowania środkami komunikacji obsługiwanymi przez MZK w Białej Podlaskiej Sp. z o.o..
§6
Płatność za bilet
- Cena biletu określona jest w złotych polskich (PLN) i zawiera podatek VAT.
- Klient realizuje płatność (doładowanie) przy użyciu przelewów realizowanych przez współpracującego z MZK w Białej Podlaskiej Sp. z o.o. operatora płatności elektronicznych.
- Klient zobowiązany jest postępować w sposób zgodny z regulaminem świadczenia usług stosowanym przez operatora płatności elektronicznych. MZK w Białej Podlaskiej Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie płatności elektronicznej, jeżeli wynika ono z winy lub rażącego zaniedbania Klienta, w szczególności z naruszenia przez Klienta regulaminu operatora płatności elektronicznych.
- Składanie reklamacji dotyczących płatności elektronicznych, odbywa się bezpośrednio do operatora płatności elektronicznych, zgodnie z regulaminem wskazanym w §6 ust3.
§7
Reklamacje
- Składanie reklamacji dotyczących usług świadczonych na podstawie Regulaminu, może odbywać się elektronicznie na adres e-mail: bilet@mzkbp.pl ,w formie pisemnej na adres siedziby MZK w Białej Podlaskiej Sp. z o.o., lub osobiście w Punkcie Obsługi Pasażerów.
- Przedmiotem reklamacji, jest niewykonanie lub niewłaściwe wykonanie usługi doładowania lub przeniesienia doładowania na Bialską Kartę Miejską.
- Reklamację należy zgłosić w terminie 14 dni od daty zdarzenia będącego przedmiotem reklamacji.
- Podstawy reklamacji nie może stanowić:
- Okoliczność, iż doładowanie dotyczy Bialskiej Karty Miejskiej o numerze wskazanym przez Klienta nieprawidłowo;
- Okoliczności związanej z nieprawidłowym funkcjonowaniem używanej przez Klienta przeglądarki internetowej bądź łącz telekomunikacyjnych;
- Innych okoliczności związanych z działalnością osób trzecich, za wyjątkiem osób trzecich, przy pomocy których, MZK w Białej Podlaskiej Sp. z o.o. wykonuje zobowiązanie.
- Reklamacja powinna zawierać dane Klienta, adres do korespondencji, numer Bialskiej Karty Miejskiej oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń, a także numer telefonu Klienta.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje będą wymagały uzupełnienia, przed rozstrzygnięciem reklamacji MZK w Białej Podlaskiej Sp. z o.o. zwraca się w formie, w której została złożona reklamacja, o ich uzupełnienie. Nieuzupełnienie danych w terminie 7 dni od wezwania, skutkować będzie brakiem rozpatrzenia reklamacji.
- MZK w Białej Podlaskiej Sp. z o.o., rozpatruje reklamację w terminie 30 dni od daty jej otrzymania lub od skutecznego uzupełnienia danych.
- Niniejszy Regulamin jest dostępny za pośrednictwem serwisu internetowego pod adresem www.mzkbp.pl .
- Wszelkie informacje oraz pomoc pod numerem tel. 83 343 27 95.